пятница, 23 ноября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - ознайомлення учнів із вимогами (що учні повинні вміти та які в них повинні бути навички),  навчання учнів використовувати бібліотечні фонди (як друковані так і електронні), навчання учнів працювати самостійно, вчитель у свою чергу повинен сам вміти робити те, що він пропонує учням.
Використовуючи проектні технології, варто застосовувати диференціацію навчання, оскільки всі учні мають різний рівень знань, нахили, здібності тощо. Тому вчитель не повинен допустити, щоб учні втратили інтерес, а навпаки зацікавити їх та залучити до роботи.

1 комментарий:

  1. Згодна з Вами, Вікторіє Олександрівно, що вчитель не повинен допустити, щоб учні втратили інтерес, а навпаки зацікавити їх та залучити до роботи, адже задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
    Хочу ще додати, що учителі можуть диференціювати навчання своїх учнів у чотирьох напрямках:
    • зміст;
    • процес;
    • результати;
    • навчальне середовище.
    • Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.

    ОтветитьУдалить